Veelgestelde vragen

FAQ – Veelgestelde vragen

Binnen Klantportaal Versa Welzijn zijn er verschillende onderdelen waar vragen over binnen komen. Hieronder hebben we de meest gestelde vragen opgenomen, verdeeld naar de onderwerpen die binnen de website te vinden zijn.

Algemeen

Hoe kan ik mij aanmelden als vrijwilliger?

Ga naar Inloggen of klik op "Inloggen" rechts bovenin het scherm. Vanuit dit scherm kunt u of inloggen of onder in het scherm kiezen voor de optie Klik hier om u aan te melden . Vul uw gegevens in op het formulier en klik op “Verstuur” of neem zelf contact op met Versa Welzijn Klantportaal.

Ik weet mijn wachtwoord niet meer, hoe kan ik een nieuw wachtwoord aanvragen?

Via het scherm waarmee u kunt Inloggen ziet u naast de login button de optie Wachtwoord vergeten. U komt nu op de pagina terecht waar u het wachtwoord kunt laten resetten (uw nieuwe wachtwoord ontvangt u per mail). Controleer voor de zekerheid ook uw spam box. Let op: het e-mailadres dat u hier invult moet gelijk zijn aan de gebruikersnaam waar u mee inlogt.

Activiteiten

Op wat voor manier kan ik een activiteit waaraan ik wil deelnemen vinden?

Door middel van de zoek filters links kunt u uw zoekopdracht verfijnen. Ook kunt u direct een bepaalde activiteit opzoeken door de naam in te voeren in het zoekveld.

Ik kan een bepaalde activiteit niet vinden. Wat moet ik nu doen?

Indien u na het zoeken de activiteit toch niet heeft kunnen vinden, kan het zijn dat deze activiteit op dit moment niet aangeboden wordt. Voor meer informatie over de desbetreffende activiteit kunt u contact opnemen met Versa Welzijn Klantportaal.

Hoe kan ik mij inschrijven op een activiteit?

Zoek de desbetreffende activiteit op in het Overzicht van activiteiten en klik de activiteit aan. Klik op de hierop volgende pagina rechts onderin op “Inschrijven”. Vul eventueel een opmerking in kies daarna voor “Bevestigen”. Om te kunnen inschrijven op een activiteit dient u ingelogd te zijn. Let op: het kan zijn dat inschrijven niet beschikbaar is, dit is dan door ons uitgeschaked.

Waar kan ik zien op welke activiteiten ik ingeschreven ben?

Om dit te kunnen zien is het noodzakelijk dat u bent ingelogd. Indien dat zo is kunt u na het aanklikken van het menu Start aan de rechterkant van het scherm naar ” Mijn Activiteiten”. Hier worden alle activiteiten getoond waar u zich voor ingeschreven heeft.

Ik heb een vergissing gemaakt en wil mezelf uitschrijven voor een activiteit, is dat ook via de website mogelijk?

Uitschrijven voor een activiteit is op dit moment online niet mogelijk. Hiervoor moet u per email, telefonisch of via email contact opnemen met Klantportaal Versa Welzijn.

Vacatures

Op welke manier kan ik de vacature vinden die bij mij past?

Door middel van de zoek filters links op de Vacature pagina kunt u uw zoekopdracht verfijnen. Ook kunt u direct een bepaalde vacature opzoeken door de naam in te voeren in het zoekveld.

Hoe kan ik mij inschrijven op een vacature?

Wanneer u een vacature op het oog heeft kunt u via de knop "Meer informatie" de details van de vacature inzien. Daar ziet u rechts onderin een knop met de tekst “Inschrijven” om te reageren op de vacature. Vul de gevraagde gegevens in en druk daarna op “Bevestigen”. Om te kunnen inschrijven op een vacature dient u ingelogd te zijn.

Kan ik zien op welke vacatures ik ingeschreven ben?

Om dit te kunnen zien is het noodzakelijk dat u bent ingelogd. Indien dat zo is kunt u na het aanklikken van het menu Start aan de rechterkant van het scherm Mijn Vacatures ”. Hier worden alle vacatures getoond waar u zich voor ingeschreven heeft, daarbij ziet u hier de status van uw inschrijving terug.

Waarom staat de vacature waar ik mij net voor ingeschreven heb op status: Afwachtend?

De vacature staat op status: Afwachtend, omdat Versa Welzijn Klantportaal de inschrijving eerst goed moet keuren. De status verandert zodra deze opgepakt wordt door Versa Welzijn Klantportaal.

Ik wil zelf ook graag een vacature toevoegen!

Het is niet mogelijk om zelf een vacature toe te voegen. Dit gaat via Versa Welzijn Klantportaal.

Achteraf uitschrijven voor een vacature, kan dat?

Uitschrijven voor een vacature is online niet mogelijk. Hiervoor moet u contact opnemen met Versa Welzijn Klantportaal.

Prikbord

Op de prikbord pagina moet ik inloggen, waarom is dat?

Onze bewoners plaatsen zelfstandig berichten op het prikbord, wij hebben ervoor gekozen om deze alleen te tonen aan vrijwilligers die wij goed kennen.

Waar dient het prikbord voor?

Op het prikbord kunnen bewoners van Versa Welzijn Klantportaal zelf vragen plaatsen. Op deze manier kunnen vrijwilligers helpen bijvragen van onze bewoners.

Hoe kan ik een bepaald bericht vinden?

Door middel van de zoek filters bovenin kunt u uw zoekopdracht verfijnen. Ook kunt u direct een bepaald bericht opzoeken door de naam in te voeren in het zoekveld.

Wie kunnen de berichten die ik op het prikbord zet zien?

Alle vrijwilligers van Versa Welzijn Klantportaal die de mogelijkheid hebben om in te loggen op het Klantportaal Versa Welzijn hebben toegang tot uw geplaatste berichten en kunnen daarop reageren.

Hoe reageer ik op een bericht?

Zoek een vraag- of aanbodbericht op waar u op wilt reageren en klik deze aan. In het tekstvlak onderin kunt u een reactie geven op de vraag of het aanbod en deze verzenden naar de desbetreffende vrijwilliger.

Overig

Wat kan ik doen als mijn vraag er niet tussen staat?

Heeft u een andere vraag, of een opmerking over de website. Via het ? rechts onderin de site kunt u een contact formulier invullen. Wij ondernemen dan spoedig actie.